Saturday, May 12, 2012

Minu esimene klient

Meie juures on jälle Sardiin.

Petsi kass kes kaalus 10,5 kg.

Ma ütlesin Petsile, kuidas ta peaks oma kassi toitma. Et kui soovime ta saada näiteks 6kg-seks, siis tuleb talle toitu anda nii nagu ta oleks 6 kg-ne juba. Mitte rohkem. Kui rohkem anda siis ta ei võta alla.
Kindlasti samas ei tohi selliseid loomi näljutada ja kaalulangus peab järkjärguline olema!

Nii inimestel kui loomadel on liiga äkiline kaalulangus ebatervislik, kohati ohtlik ja sellisel juhul tulevad need kilod enamasti tagasi ja rohkem kui enne.
Igastahes me nüüd kaalusime teda jälle nüüd on ta 9kg.
Ta isegi liigub siis kui temaga rääkida ja ise liikuda- siis ta jalutab järgi.
Ma ostsin talle selle ümmarguse mänguasja, mille sisse toitu panna.
Edaspidine plaan on talle selle kasutamine selgeks õpetada ja toitu ainult sinna sisse panna. Et ta oleks sunnitud vaeva nägema oma toidu saamiseks. See soodustab siis tema liikumist.

Annan neile selle palli koju kaasa ja juhendan Petsi kuidas seda kasutada ja teda õpetada ja et ta võib alati mu käest abi küsida.

Edaspidi oleks talle vaja, et keegi temaga esialgu näiteks pool tundi iga päev liiguks. Teda jooksma vast ei tasu panna ja üle pingutada lasta, ta ei pruugi vastu pidada. Siis võiks kuu aja pärast tulemusi mõõta. Kas on abi olnud ja mõelda koormuse tõstmisele. Igaks juhuks räägin tema loomaarstiga ka, keda ma tean.
Kui omanik nõus on, siis hakkan tema juures tema kassi kaalu langetamas käima- lahja trenn ja temaga tegelemine. Põhiline mida see kassike vajab on, et keegi temaga suhtleks kasvõi natukene. Meie juures on ta koguaeg kellegi juures või pressib ennast meie vastu. Minu toas ta hüppas kaks korda mulle sülle ja laua peale.


Vaata veel pilte meie hoiu kassist: http://public.fotki.com/triinukann/loomade-hoid/sardiin-105-kg-kaal/

No comments:

Post a Comment